Extra zwemles en/of inhaal zwemles
Binnen

Extra zwemles en/of inhaal zwemles

Reserveer voor je extra zwemles en/of inhaal zwemles

Er is een mogelijkheid om gebruik te maken van de extra zwemles en/of inhaalzwemles. Dit gaat op reservering via de website. Wekelijks komen er diverse plaatsen beschikbaar vanwege afmelding bij ziekte of vakantie. De plaatsen welke beschikbaar komen, worden aangegeven in het reserveringssysteem. Je kunt dagelijks kijken of er nog extra plaatsen beschikbaar zijn gekomen.

Je mag meerdere keren per week reserveren voor de extra zwemles of inhaalzwemles.

Bij aanvang van de extra zwemles en/of inhaal zwemles neem je mee:

–  reserveringsbewijs geprint of via de smartphone
–  zwemleskaart

Kleding zwemmen tijdens de extrazwemles en/of inhaal zwemles

Elke eerste 7 dagen van de maand wordt er met kleding geoefend in niveau geel, oranje, B en C les. Kom je tijdens deze week voor een extra- of inhaal zwemles, neem dan ook de kleding mee.

Selecteer periode voor het diploma zwemmen

Tijdens de selecteer periode voor het diploma zwemmen is er geen mogelijkheid om een exta- of inhaalles te volgen voor niveau oranje, niveau B en niveau C . Uitzondering hierop is zaterdag van 10.30-11.15 uur. Dit is een extra-/inhaalles, maar er vindt op dit tijdstip geen selectie plaats.

Informatie over het maken van reservering van een extrazwemles en/of inhaal zwemles.

>>Klik hier voor informatie over het maken van een reservering

>>Klik hier om direct een reservering te maken voor de extra of inhaal zwemles

Ter info:

Indien je geen gebruik maakt van de reeds gereserveerde zwemles, wordt deze wel in rekening gebracht via de zwemleskaart. Gereserveerde lessen kunnen niet geannuleerd of verplaatst worden.

Wat heb je nodig?

  • Zwemkleding
  • Polsbandje
  • Toegangspas
  • Reserveringsbewijs
  • Handdoek
  • Jip zwemtas
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.